AĞRI (AA) - Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde, öğrenciler polislerle keyifli vakit geçirdi.

Doğubayazıt'ta öğretmen ve öğrencilere ilk yardım semineri verildi
Doğubayazıt'ta öğretmen ve öğrencilere ilk yardım semineri verildi
İçeriği Görüntüle

Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğünce Türk Polis Teşkilatı'nın 180. yıl dönümü dolayısıyla program düzenlendi.

İlçe Emniyet Müdürü Serkan Demir'in talimatları doğrultusunda yapılan etkinlikte polis ekipleri, Aile Destek Merkezi'ndeki öğrencileri ziyaret etti.

Minik öğrencilere polisliği anlatan ekipler, daha sonra beraber İlçe Emniyet Müdürlüğüne geçti.

Burada polis ekipleriyle keyifli vakit geçiren öğrenciler daha sonra araçlara bindirildi.

Programda öğrencilere ikramlar yapıldı, hatıra fotoğrafı çekildi.

Kaynak: AA